Obchodní podmínky skupiny Silene

Kdo jsme? 
Jsme poradenská a vzdělávací společnost. 

Proč existují tyto Všeobecné obchodní podmínky? 
Protože vy máte zájem o naše služby a my vám je rádi dodáme.
Protože ne vše domluvené máme písemně. 
Protože se chceme vyhnout nedorozumění, které by pokazilo naše vztahy. 
Protože existuje povinnost stanovená zákonem 89/2012 sb. Občanského zákoníku, § 1751 a odstavec 1., definovat mezi námi podmínky, které nejsou specifikovány objednávkou služeb či smlouvou. 

Jak vzniká náš smluvní vztah? 
Náš smluvní vztah vzniká v momentě vaší akceptace námi předložené nabídky. Může k tomu dojít písemně zasláním emailu, objednávkou či potvrzením v kontaktním formuláři na našich webových stránkách. 
Pokud vaše společnost preferuje smluvní ujednání o poskytnutí služeb, pak si vyhrazujeme právo smlouvu připomínkovat. Všechna smluvní ujednání ve smlouvě uvedena pak mají přednost před těmito obchodními podmínkami. 
Náš smluvní vztah je vždy stvrzen zálohovou fakturou, kterou vám zašleme do deseti dnů od vystavení objednávky. 

Jaké údaje by nutně měly být v objednávce? 
Objednávka je stvrzující dokumentem našeho vztahu a měla by proto obsahovat: název/jméno vaší společnosti, adresu místa vašeho podnikání/centrály, IČO a DIČ (pokud jste plátcem DPH), Vaše jméno nebo jméno kontaktní osoby, identifikaci objednaných služeb (což je zpravidla odsouhlasený název poskytované služby), odsouhlasenou kupní cenu, číslo účtu, na který můžeme vystavit zálohovou fakturu a souhlas s těmito obchodními podmínkami. 

Objednávka může být specifickým formulářem používaným ve vaší společnosti, nebo námi dodaný formulářem, nebo jen emailovým záznamem. 

Co je předmětem odsouhlasené objednávky/smlouvy? 
Předmětem objednávky je námi dodaná služba. Může se jednat o cyklus vzdělávacích akcí/rozvojový program, seminář, trénink, workshop, inspirativní přednášku, webinář, koučingové či mentoringové sezení/program. Dále může jít o firemní poradenství, analýzu a optimalizaci procesů, implementaci či zdokonalení projektového řízení, mediátorství a psychologické poradenství. 
Námi dodaná služba je vždy blíže specifikovaná v akceptované nabídce nebo na našich webových stránkách. 
Všechny informace, související s dodáním objednané služby, jsou naším majetkem. Jejich distribuce (zejména v písemné podobě) je předmětem našeho odsouhlasení. Primárně však nechceme, aby k distribuci docházelo. 
Všechny informace, k jejichž předání v rámci realizace služeb dojde z vaší strany, resp. ze strany vašich zaměstnanců/kolegů, jsou majetkem vaší společnosti. Nám nepřísluší je jakýmkoliv způsobem šířit. Je-li potřeba mezi sebou uzavřít souhlasnou smlouvu o závazku mlčenlivosti, rádi ji po předchozím souhlasu uzavřeme. 

Jak zaniká náš smluvní vztah? 
Nás smluvní vztah zaniká, pakliže nebudete chtít dohodnuté služby poskytnout. V takovém případě je potřeba nás informovat písemně (emailem) se zánik vztahu řídí těmito storno podmínkami: 

  • Zrušíte-li objednávku 30 a více dní před dodáním služby, nic se neděje a náš smluvní vztah jednoduše zaniká bez jakéhokoliv poplatku. V takovém případě vám vrátíme celou fakturovanou částku, pokud jste ji již uhradili. 

  • Zrušíte-li však objednávku 30 a méně kalendářních dnů před konáním akce, byť nás to velice mrzí, budeme vám muset naúčtovat storno poplatek ve výši 30% z odsouhlasené ceny. Znamená to tedy, že vám na účet vrátíme 70% z fakturované částky, pokud jste ji již uhradili. 

  • Zrušíte-li objednávku 14 a méně kalendářních dnů před konáním akce, také nás to velice mrzí, ale již bude platný storno poplatek ve výši 100% z odsouhlasené ceny. A pak vám tedy nebudeme vracet uhrazené. 

Dále zaniká, pokud nedojde k uhrazení zálohové faktury bez předchozí informace a uvedení důvodů nezaplacení (např. celofiremní doba splatnosti faktur 90 dnů apod.) či zaslání opakovaných upomínek, pokud zanikne vaše či naše společnost, pokud dojde k jakékoliv přírodní katastrofě, která dodávku znemožní či z jakéhokoliv dalšího důvodu, který nám nebudete chtít sdělit. 

Pokud budete požadovat přesunutí nabídnuté služby na jiný než dohodnutý termín, rádi vám vyjdeme vstříc. Ale vždy nejméně 30 dnů před realizací objednané služby. 

A co ještě je třeba vědět? 

Že znění těchto Obchodních podmínek můžeme doplňovat, ale pro vás vždy platí ty, které jsme vám zaslali společně s objednávkou či zálohovou fakturou. Naše vzájemná práva tedy nejsou následně dotčena novou verzí obchodních podmínek. 
Že jednoznačně preferujeme bezhotovostní styk a dobu splatnosti faktur 30 dní. Nejde-li to jinak, je třeba nám to sdělit. 
Že vám dodáváme unikátní know-how získané lety praxe. A jako takové není dobré jej přeprodávat nebo poskytovat naší konkurenci. 
Že i když náš komunikační styk je většinou písemný, rádi vás kdykoliv uslyšíme. A důležité řečené si následně potvrdíme písemně. 
Že umíme vystavit faktury bez DPH i s 21% DPH a tedy záleží jen na vaší preferenci. Tu je třeba nám oznámit. 
Že poskytnutá cena je pouze pro vás/vaši společnost. Jiný klient může mít ceny jiné. 
Že ochrana osobních údajů je řešena dle platné legislativy v souladu s GDPR. Pokud bude vaše společnost vyžadovat samostatné smluvní ujednání ohledně osobních údajů, pak jsme mu nakloněni. 

Těší nás, že jste si nás vybrali a uděláme vše, co je v našich silách, aby vámi objednaná služba splnila přislíbené. 

Za Silene 

Zuzka a Vašek Jiránkovi